پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیه – پایگاه خبری ایفادنیوز
۰۲ / ۰۸ / ۱۴۰۳

پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیه

01:040

مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان در پی شهادت اسماعیل هنیه از رهبران جبهه مقاومت پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.

به گزارش ایفادنیوز، در متن این پیام تسلیت آمده است: بسم رب‌الشهدا و صدیقین، رژیم پلید و منحوس صهیونیست با به شهادت رساندن اسماعیل هنیه که یکی از انسان‌های شریف عرصه مبارزه با ظلم و ستم بود بار دیگر چهره ددمنشانه و خونخوار خویش را برای جهانیان به نمایش گذاشت. این شهید بزرگوار که سالهای متمادی از عمر گرانقدر خویش را در راه وحدت و انسجام مسلمین صرف نمود، نماد مقاومت، صبر و مبارزه در راه حق بود و سرانجام خداوند پاداش این بنده خاص و خالص را در شهادت و زیستن در جوار خویش قرار داد.
شهادت این اسوه و قهرمان مقاومت توسط سفاکان و پلیدان صهیونیسم بیانگر ذات شرربار و ترس و وحشت این رژیم از دلیرمردان عرصه جهاد و نوید دهنده نزدیکی صبح پیروزی جبهه مقاومت است.
اینجانب با قلبی آکنده از درد و اندره ضمن محکوم نمودن جنایت‌های هولناک روی سفاک اسرائیل، شهادت این انسان مخلص و آزاده را به محضر مقام معظم رهبری و تمام آزادگان عالم به ویژه ملت‌های شریف ایران اسلامی و فلسطین تسلیت عرض نموده، یقین دارم که خون پاک و مقدس آن اسوه صبر و جهاد سبب تقویت و اتحاد بیش از پیش جبهه حق علیه باطل شده، دشمنان را بیش از گذشته ناامید خواهد کرد.
سیدرضا قاسمی شهری

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره

لینک کوتاه
https://ifadnews.ir/?p=16836

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند