دعوت مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان از کارکنان این شرکت برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری – پایگاه خبری ایفادنیوز
۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳

دعوت مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان از کارکنان این شرکت برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

01:150

به گزارش ایفادنیوز، سیدرضا قاسمی شهری مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان در پیامی کارکنان این شرکت را به مشارکت فعال و حضور گسترده در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کرد.

در این پیام آمده است: بی‌شک انتخابات مظهر جمهوریت و تجلی اراده مردم است و در تاریخ پر شکوه ایران اسلامی، همواره مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش نقش اساسی را داشته است.

امنیت اقتدار و پیشرفت کشور اسلامیمان مرهون فداکاری و ایثار اقشار و اقوام مختلف این سرزمین است که همیشه با عزمی راسخ و همتی بلند، آگاهانه و با بصیرت برای عبور از چالش‌ها و مشکلات و دستیابی به افق‌های روشن محکم و استوار در مسیر اتحاد و همدلی گام بر می‌دارند.

حضور آگاهانه و شرکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز مهر تاییدی است بر اراده ملتی که برای اقتدار میهن خویش از هیچ کوششی دریغ نمی‌نماید.

اینجانب از همکاران فهیم خویش در پتروشیمی شهید تندگویان و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر جهت حضور پرشکوه در این انتخابات و خلق حماسه بی‌بدیل دیگری دعوت نموده امیدوارم با حضور حداکثری خویش پای صندوق‌های رای سرنوشت کشور را آنگونه که شایسته ایران و ایرانیست رقم بزنیم.

سید رضا قاسمی شهری
مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره

لینک کوتاه
https://ifadnews.ir/?p=16274

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند